Bartez Dance Fitness 2019-01-03T08:52:44+02:00

Bartez Dance Fitness

Wszystko jest możliwe, trzeba tylko uwierzyć i chcieć, nie bać się ciężkiej pracy, bo to praca nie tylko nad swoim ciałem, ale także charakterem i siłą ducha. Fitness i taniec to moja pasja i sposób na życie, a klub Bartez Dance Fitness to marzenie, które spełniam i cel, który realizuję dzięki ludziom, którzy są ze mną każdego dnia. Mam nadzieję, że każdy odnajdzie w naszym klubie coś co da mu radość, satysfakcję i uśmiech. Jestem szczęśliwy, że mogę dzielić się pasją do fitnessu i poprawiać w ten sposób samopoczucie innym.

Bartek Brela

Założyciel klubu Bartez Dance-Fitness, przez 11 lat zawodowy tancerz, finalista i uczestnik ponad 80 turniejów tańca. Pierwsze zajęcia zaczął prowadzić w wieku 19 lat, następnie w 2003 roku ukończył kurs instruktora fitness na AWF w Katowicach. Uczestnik dziesiątek szkoleń i warsztatów, a także kilkudziesięciu konwencji fitness. Prezenter, szkoleniowiec, ale przede wszystkim instruktor zajęć grupowych takich jak STEP, DANCE, AEROBOKS i wszelkich form wzmacniania. Sport daje mu siłę, radość i energię, którą przekazuje na zajęciach. “Wszystko jest możliwe, trzeba tylko uwierzyć i chcieć, nie bać się ciężkiej pracy, bo to praca nie tylko nad swoim ciałem, ale także charakterem i siłą ducha. Fitness i taniec to moja pasja i sposób na życie, a klub Bartez Dance Fitness to marzenie, które spełniam i cel, który realizuję dzięki ludziom, którzy są ze mną każdego dnia. Mam nadzieję, że każdy odnajdzie w naszym klubie coś co da mu radość, satysfakcję i uśmiech. Jestem szczęśliwy, że mogę dzielić się pasją do fitnessu i poprawiać w ten sposób samopoczucie innym.

Janka Rak

Zajęciami fitness fascynuje się od ponad 10 lat. Uczestniczyła w szkoleniach z praktycznie wszystkich form fitness i dzięki temu ma ogromną wiedzę i bogaty warsztat instruktorski. Jest licencjonowanym Instruktorem fitness oraz Indoor Walkingu. Uczestnicząc w licznych konwencjach i szkoleniach tj: Step&Dance Choreography, Indoor Walking Up Date, TBC , BOSU Workout, Trening Funkcjonalny i stale poszerza swoją wiedzę. Janka w klubie Bartez Dance Fitness jest specjalistką od zajęć prozdrowotnych takich jak “Zdrowy kręgosłup”.  Liczy się dla niej dobre samopoczucie i uśmiech osób ćwiczących, kładzie bardzo duży nacisk na poprawną technikę i dobór ćwiczeń.

STEP

Zajęcia prowadzi: Bartek Brela

Doskonały trening dla osób, które chcą spalić dużo kalorii jednocześnie dobrze się bawiąc. W trakcie zajęć, uczestnicy uczą się prostej choreografii w rytm muzyki, która sprawia, że chce się tańczyć. To trening, który wyróżnia nasz klub spośród konkurencji dzięki metodzie uczenia. Poznasz podstawowe kroki na stepie takie jak:„BASIC, KOLANO, V-STEP, MAMBO, L-STEP” itp.

Zalety treningu:

  • zapewnia świetną zabawę i setki spalonych kalorii,
  • modeluje dolne partie ciała,
  • dostarcza mnóstwa endorfin i poprawia samopoczucie.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia prowadzi: Janka Rak

trening skierowany do osób, które czują bóle pleców, mają pracę siedzącą lub stojącą.

Zalety treningu:

  • wzmacnia mięśnie głębokie, mięśnie wokół kręgosłupa,
  • redukuje stres, napięcie mięśniowe i bóle pleców,
  • uczy świadomego wykonywania ćwiczeń.

Na trening mogą swobodnie uczęszczać osoby po 60-tym roku życia.

BPU

Zajęcia prowadzi: Bartek Brela

Ćwiczenia ukierunkowane głównie na wzmacnianie i modelowanie pośladków, ud, mięśni brzucha. Klasyczny trening aerobowy, który ma na celu spalenie w trakcie treningu dużej ilości kalorii. Zajęcia rozpoczyna rozgrzewka, następnie zestawy ćwiczeń w pozycjach stojących, a w końcowej części ćwiczenia na macie do ćwiczeń zakończone rozciąganiem.

Zalety treningu:

  • jędrne pośladki, smukła sylwetka,
  • setki spalonych kalorii,
  • poprawa kondycji i wydolności.

Trening dla osób, które lubią większą intensywność zajęć i chcą pozbyć się tkanki tłuszczowej.

Cellu stop

Zajęcia prowadzi: Ola

Trening o średniej intensywności, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu. Ćwiczenia wykonywane są głównie z naciskiem na pośladki, uda i brzuch. Różnica między tym treningiem, a zajęciami BPU to przede wszystkim niższy poziom intensywności i ćwiczenia rozciągające w fazie końcowej.

Bartezfitness.com